یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

جغد در فرهنگ ما به نماد بداقبالی و شومی مشهور است که شب ها بیدار و در خرابه ها زندگی می کند اما چند سالی می شود که جغد در فیلم های غربی نماد حیوانی حکیم و اندیشمند به خود گرفته است. در نگاهی دیگر، جغد مقدس ترین حیوان در دیدگاه فراماسون هاست و امروز از آن به عنوان یک منجی و قهرمان یاد می کنند. از جغد به عنوان نماد استیلا و بیداری یاد می کنند و این ادامه همان جریانی است که در فیلم ها، موضوع ابر قهرمان را مطرح کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: 7 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

نه تنها بسیاری از مطالبی که به بزرگسالان مرتبط است، به درون کارتون های کودکان خزیده است، بلکه اکثر برنامه های کودکان را نیز در برگرفته است؛ از تجاوز جنسی گرفته تا مصرف مواد مخدر همچون کوکائین، اس تی دی، کریستان و…



ادامه مطلب...
تاریخ: 5 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 در اين قسمت نيز كه با نام جويندگان گنج منتشر شده است، موش موجود یک بیچاره اي ترسيم مي شود که تحت تسلّط یک گربه پررو و ظالم قرار گرفته است و دقیقاً مانند یک غلام حلقه به گوش برای او کار می کند:



ادامه مطلب...
تاریخ: 26 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

هر چند در این مجموعه کارتون ها، به صورت جسته و گریخته می توان نشانه هایی از آموزش تفکرات یهود در قالب کارتون را مشاهده کرد، امّا شاید بتوان صریح ترین این دست القاها را در این قسمت مشاهده کرد. 



ادامه مطلب...
تاریخ: 26 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 داستان از به واقعیّت پیوستن یک افسانه قدیمی آغاز می شود، نقطه اشتراکی میان بسیاری از فیلم  ها و انیمیشن های دست ساز صهیونیست ها.



ادامه مطلب...
تاریخ: 26 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

نارنیا تصویری از اهداف صهیون ها

اگر در جریان 2 قسمت قبلی فیلم نارنیا باشید؛ شاید با تحلیل های استراتژیک این فیلم هم رو به رو شده باشید برای یادآوری توضیح کوتاهی درمورد قسمت های قبلی این سریال داده میشود.



ادامه مطلب...
تاریخ: 1 / 2 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات
نارنيا، هديه هاليوود به صهيونيست هاي مسيحي خبرگزاري فارس: بعضي‌ فيلم نارنيا را بزرگترين هديه هاليوود به بنيادگرايان انجيلي يا همان اوانجليست ها (صهيونيست هاي مسيحي) بعد از فيلم كلاسيك "ده فرمان" اثر سيسيل ب. دوميل مي‌دانند.
 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 1 / 1 / 1389برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

سرزمين مادري در عرصة فيلم كودك، هاليوود از تعدّي صهيونيست‌ها مصون نمانده و كليشه‌‌هاي خاصّي در قالب فيلم كودكان، طيّ چند دهة اخير مدام تكرار شده‌اند. مثلاًً كليشة كودك محروم مانده از ميراث اجدادي يا جدا افتاده از آغوش گرم مادر كه هر يك به نوعي تداعي‌گر يهودي مظلوم و به دور مانده از سرزمين مادري خويشند. در اين قبيل داستان‌ها با استفاده از پيام‌هايي كه در كتب مقدّس يهوديان آمده است، مخاطب يهودي و بسياري از غير يهوديان به راحتي مي‌فهمند كه منظور از آن چيست.

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 10 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

دختری که نقاشی او زندگی اش را نجات می بخشد. مدت زیادی نیست که در فیلم های هالیوودی شاهد تمركز بر روی نقاشی ها هستیم و می بینیم که فیلم نامه ها براساس همین اصل نوشته شده و به صورت فیلم درمی آیند. مواردی مانند کد دواینچی یک و دو.

امّا آنچه در انیمیشن راپونزل مورد توجه قرار می گیرد قدرت نیروی تصور برای خلق آثار حقیقی با استفاده از قدرت تصوّر و یک قلمو است. این به خوبی ما را به یاد یکی از شاه بیت های فراماسونری می اندازد: اومانیسم. اعتقاد به اینکه انسان، تنها خدای موجود است و او می تواند با استفاده از نیروهایش، خالق باشد. 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 10 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

انیمیشنی از والت دیزنی، همان کمپانی معروف و البته تأثیرگزاری که از مشهورترین کارهای آن می توان به مجموعه های میکی ماوس، سیندرلا، تام و جری و البته پلنگ صورتی اشاره کرد. یک کمپانی تماماً صهیونیستی که مفاهیم و آموزه های کابالا (عرفان یهود و به تعبیر دقیق تر اندیشه صهیونیزم) را در انیمیشن ها و فیلم های دست ساخته اش، به خوبی گنجانده و به خورد مخاطب خود می دهد.

در این انیمیشن نیز مثل همیشه سخن از جادو و جادوگری است. و البته این بار نیز جادوی مذموم به رنگ سبز (اشاره به اسلام) و در ابتکاری بدیع، جادوگر دارای موهایی سبز رنگ است.



ادامه مطلب...
تاریخ: 10 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 12313
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1